A termékek szállítási módja

A Moda Vonal Webáruház megrendeléseit Magyarországon az MPL Futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

A Moda Vonal Webáruház által feladott csomagról a csomagszám alapján érdeklődhet az MPL Futárszolgálatnál. Interneten történő csomagkeresésre a MPL küldemény nyomkövetés oldalán van lehetőség.

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni (utánvétel) vagy biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére, ebben az esetben a házhoz szállítás díja kedvezőbb (banki előreutalás).
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Szállítási költség

Utánvételes fizetés esetén:

Rendelt termékek összege Szállítási költség
15 000 Ft - 29 999 Ft  1 800 Ft
1 Ft - 14 999 Ft  2 300 Ft

Ebben az esetben a megrendelt termékek kiszállítása és kifizetése az alábbi módon zajlik:

  • a megrendelt termékekkel feladjuk Önnek a csomagot;
  • a GLS Futárszolgálat munkatársa a megadott szállítási címre megkísérli a csomag kézbesítését;
  • amennyiben Ön, vagy meghatalmazottja a megadott szállítási címen tartózkodik, a megrendelt tételek árának kifizetése után  a futár átadja a csomagot,
  • amennyiben sem Ön, sem meghatalmazottja nem tartózkodik a megadott szállítási címen, a futár mégegyszer megpróbálja kézbesíteni a csomagot. A kétszeri sikertelen kézbesítési kísérletet követően a csomagot a futárszolgálat visszaküldi cégünknek.
  • Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Előre utalás esetén:

Rendelt termékek összege Szállítási költség
30 000 Ft felett ingyenes
15 000 Ft - 29 999 Ft 1 500 Ft
1 Ft - 14 999 Ft 2 000 Ft

Ebben az esetben a megrendelt termékek kifizetése és kiszállítása az alábbi módon zajlik:

  • sikeres megrendelés esetén visszaigazoló e-mail-ben megküldjük Önnek számlaszámunkat;
  • Ön 1 héten belül elutalja a megrendelt tételek árát a megadott számlaszámra;
  • az ellenérték megérkezése után a megrendelt termékekkel feladjuk Önnek a csomagot;
  • amennyiben Ön, vagy meghatalmazottja a megadott szállítási címen tartózkodik, a futár átadja a csomagot,
  • amennyiben sem Ön, sem meghatalmazottja nem tartózkodik a megadott szállítási címen, a futár mégegyszer megpróbálja kézbesíteni a csomagot. A kétszeri sikertelen kézbesítési kísérletet követően a csomagot a futárszolgálat visszaküldi cégünknek.

30.000 Ft feletti megrendelés esetén kizárólag az előre utalás választható.

Euróban történő utalás esetén 10 euró a devizaátváltási díj, ennyivel többet szükséges utalni.

 

Szállítási határidők

Webáruházunk a megrendelt termékeket 4-7 munkanap alatt kiszállítja. Amennyiben valamelyik megrendelt termék hiánycikk, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt erről. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendeléséből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy később, bevárva a hiányzó termék(ek)et, egyben kézbesítjük.

 

Téves megrendelés

Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követő 2 órán belül e-mailben az info@modavonal.hu címen mondhatja le minden következmény nélkül. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hetet kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja.

 

Csomag újrakézbesítés

Amennyiben rajtunk kívülálló okokból a rendelés teljesítése meghiúsul (pl.: a szállítónk nem találja meg a címet, senki nem nyit ajtót, stb.), az Ön kérésére a csomagot ismételten megkíséreljük kézbesíteni a szállítási költség újbóli felszámításával. Előfordulhat, hogy a csomagot többszöri alkalommal sem sikerül Önhöz eljuttatni. Ilyen esetben, áruházunk fenntartja a jogot, hogy erre a névre és címre a továbbiakban NE küldjön több csomagot.

 

<< Vissza

Bejelentkezés

E-mail cím:
Jelszó:

Regisztráció
Elfelejtett jelszó

Kosár tartalma

Termékek 0  db
Fizetendő 0  Ft